niedziela, 26 lutego 2012

Kto się boi mojego bloga (2) - krecia robota Obserwatorki II

Uderz w stół a nożyce same się odezwą.
Otóż wyszło na jaw, że są w Gminie Dopiewo osoby, które obawiają się treści przekazywanych przeze mnie na blogu. Moja niefrasobliwość spowodowała, że nie jestem w tej chwili w stanie stwierdzić, kiedy to nastąpiło. Z datą pierwszego wpisu 4 stycznia 2012 r. ukazał się nowy Blog Gmina Dopiewo - http://blog-dopiewo.blogspot.com/

Do złudzenia przypomina moją stronę internetową. Posiada bardzo podobny adres internetowy, taką samą szatę graficzną, taki sam sposób prezentowania informacji, autor podpisuje się jako Obserwatorka II. Brak jedynie merytorycznych treści oraz logo z sentencją. Utworzenie bloga miało na celu chyba wyłącznie zmylenie i wprowadzenie w błąd Czytelników.

Należy zastanowić się, jaki był cel stworzenia identycznego w szacie graficznej oraz pseudonimu autora. Wiele osób szukających mojej strony, niewątpliwie wejdzie na stronę Obserwatorki II. Po stwierdzeniu, że strona ta nie przekazuje żadnych istotnych treści, zniechęci się do dalszego surfowania. Wynika z tego jednoznacznie, że są w Gminie Dopiewo osoby, które autentycznie obawiają się oddziaływania mojego bloga na społeczność lokalną. Po wejściu na linki, dostępne na stronie Obserwatorki II, nie trudno się domyślić, kto stoi za stworzeniem nowej strony – ukazuje się nam albo były wójt Andrzej Strażyński (mimo niepochlebnych opinii na jego temat) albo forum internetowe „Moje Dopiewo”. Ponoć forum „Moje Dopiewo” redagowane jest przez dość dużą grupę osób – czyżby obawiali się komentarzy jednej osoby?

Jak na razie Obserwatorka II, chociaż zamierza się porównywać ze mną, nie potrafiła na swojej stronie umieścić żadnych przydatnych i merytorycznych dla mieszkańców Gminy informacji. Co więcej, w swoich krótkich wypowiedziach Obserwatorka II już popełnia rażące błędy. W tekście z 26 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia warunków zabudowy powołuje się na Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy. Jak wiadomo, jedynie plan zagospodarowania przestrzennego musi być zgodny ze Studium Gminy, decyzja o warunkach zabudowy już nie. Chyba że o czymś nie wiem, o czym wie Obserwatorka II?

Reasumując, należy się zastanowić, kto jest „twórcą” nowej strony, jakimi intencjami się kieruje oraz jakie ma w przyszłości plany polityczne? Wydaje mi się, że były wójt nie będzie już chciał wrócić na stanowisko. Niewykluczone natomiast, że ma większe ambicje polityczne – powiat, województwo lub fotel sejmowy czy senatorski. Dołączy tym samym do grona takich samych niekompetentnych, ale żądnych władzy i profitów osób, które cele społeczne traktują wyłącznie jako hasło wyborcze. (Wide: serial Ranczo)
Póki co próbuje wszelkimi dostępnymi sposobami utrudnić dostęp lokalnej społeczności do bezstronnej informacji.
Uzupełnienie z 11 marca 2012

Obserwatorka I (Pierwsza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz