piątek, 27 stycznia 2012

Zabawa w ciuciubabkę, czyli jak Moje Dopiewo walczy z konkurencją

Z przykrością muszę odwołać wszystkie przeprosiny i samokrytykę, złożoną przeze mnie w poprzednim tygodniu. Otóż okazało się, że moje podejrzenia dotyczące manipulacji przez administratora Mojego Dopiewa okazały się słuszne. Zachowując szczególną uwagę przy wpisywaniu adresów internetowych, zrobiłam spację na końcu adresu, dopisując dodatkowo słowo „spacja”. Pomysłowość administratora nie zna jednak granic. Koniec adresu pozostawił niezmieniony, usunął natomiast jego początek: http://. Dzięki temu adres nie jest podświetlony i nie można po jego kliknięciu bezpośrednio wejść na stronę. Konieczne jest skopiowanie i wklejenie go do okna wyszukiwarki.
Po zapoznaniu się z tekstem „pawelka” również stwierdzam, że nie warto było podejmować dyskusji. Moja opinia o nim potwierdziła się w całej rozciągłości. Co do poczytności mojego bloga, to nie muszę się obawiać braku Czytelników. Znam inne sposoby dotarcia do zainteresowanych. Ponadto mój blog jest przeznaczony dla osób, którym na sercu leży dobro Gminy.

Na koniec jedna uwaga pod adresem administratora Mojego Dopiewa. Uważam, że powinien on zacząć dzielić wpisy tematycznie. Na forum ogólnym jest w tej chwili 590 tematów, do tego dochodzi ok. 1000 tematów dotyczących poszczególnych miejscowości. Powoduje to, że znalezienie interesującej tematyki staje się coraz trudniejsze i często zniechęca do przeglądania strony.

Obserwatorka I (Pierwsza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz