niedziela, 3 czerwca 2012

Obserwatorka przejrzała na oczy? (1)


Wpis pod takim tytułem ukazał się na forum Moje Dopiewo 28 maja - Moje Dopiewo , po moim artykule z 27 maja – Menedżer Zofia Dobrowolska W związku z tym Czytelnikom należą się pewne wyjaśnienia.
Otóż nie jest prawdą, że Obserwatorka I (Pierwsza), puszczając w eter w/w tekst, przejrzała na oczy. Obserwatorka I (Pierwsza) przerwała po prostu milczenie w niektórych tematach. Licząc na pozytywne zmiany, chciała dać czas nowym władzom gminy Dopiewo. Niestety, nadzieje okazały się płonne.

Od początku kadencji część oponentów przypuściła totalny atak na nową Wójt, chcąc ją już na starcie zohydzić w oczach mieszkańców. Ataki te, w których początkowo celował były wójt Andrzej Strażyński, później również część radnych, nie miały nic wspólnego z konstruktywną dyskusją. W związku z tym Obserwatorka I (Pierwsza) nie miała ochoty przyłączać się do hordy wściekłych ogarów.

Obecnie jednak widzę, że Zofia Dobrowolska nie radzi sobie nie tylko jako włodarz Gminy, ale również jako człowiek – od osoby wierzącej i praktykującej należy oczekiwać innej postawy. Po półtora roku rządów obecna Wójt okazała się osobą o słabym charakterze, nie przyjmującą krytyki i zainteresowana głównie własną osobą. Dlatego też nie uważam, aby moją rolą było przedstawianie jej tylko z jednej, pozytywnej strony. Czasami oczekując na pozytywne zmiany, staramy się nie zauważać negatywów. W tym przypadku, nie widząc żadnych zmian na lepsze, nie mam już zamiaru dalej milczeć. I stąd moja zmiana w komentarzach nt. działań wójt Zofii Dobrowolskiej.

Drugie spostrzeżenie dotyczy administratora forum Moje Dopiewo. Otóż po raz pierwszy od wielu miesięcy wypuścił on informację, że w Internecie funkcjonuje osoba występująca jako Obserwatorka I (Pierwsza). Mimo iż na forum wielokrotnie powoływano się na jej opinie, fakt jej istnienia był głęboko ukrywaną tajemnicą. Być może wynika ono po części z faktu, że Obserwatorka I (Pierwsza) przerwała milczenie. Bez komentarza pozostawię to, iż administrator w dalszym ciągu utrudnia Czytelnikom dostęp do mojej strony – adres internetowy jak zawsze został zmieniony. Mimo to, postępowanie administratora należy potraktować jako krok w dobrym kierunku. Może w końcu forum Moje Dopiewo dojrzeje do konstruktywnej współpracy. Kontynuacja tematu na stronie - link

Obserwatorka I (Pierwsza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz