poniedziałek, 14 listopada 2011

Wolność słowa - cenzura prewencyjna na forum Moje Dopiewo

Moim szczerym zamiarem było w dniu dzisiejszym przygotowanie odpowiedzi na ataki przeprowadzone przez radnego gminy Dopiewo Radosława Przestackiego na komentarze, które ukazały się na stronie Blog Społeczny Dopiewo. Niestety, uniemożliwił mi tą możliwość administrator forum Moje Dopiewo. Odpowiedzi w/w osoby świadczą o tym, że mój blog wzbudził nie tylko zainteresowanie ale i obawy. Niektórym decydentom gminy Dopiewo wydawało się, że wszystkie media mają w swoich rękach. Niestety, mamy XXI wiek i cenzura jest coraz trudniejsza do egzekwowania. Poniżej przedstawiam moje stanowisko w tej sprawie:
Cieszę się, że uruchomienie mojego bloga wywołało takie zainteresowanie, o co mi przede wszystkim chodziło. Nie oczekuję pomocy w jego prowadzeniu. Wydaje mi się jednak, że zainteresowani i tak będą wchodzić na moją stronę. Tym bardziej, że komentarze do bieżących wydarzeń będę umieszczać wyłącznie na moim blogu. Ponadto dzięki wypowiedzi Radosława Przestackiego mam dodatkowy temat dotyczący moralności radnych.
Obserwatorka I (Pierwsza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz