wtorek, 15 listopada 2011

Zmiana priorytetów - budzenie świadomości społecznej

Początkowo mój blog miał być poświęcony zwykłym sprawom lokalnym, tzn. warunkom zabudowy, infrastrukturze komunalnej, ochronie środowiska itp. sprawom. Niestety, radni gminy spowodowali, że priorytety się zmieniły. Z wypowiedzi radnych jednoznacznie wynika, że większość z nich funkcję tą objęła  w celu uzyskania konkretnych korzyści materialnych, albo w celu uzyskania prestiżu lub rozgłosu. W związku z tym sprawą priorytetową stało się uświadomienie radnym, jaka jest ich właściwa rola w Gminie.

Stąd przygotowana przeze mnie lista tematów do przedstawienia Czytelnikom musi ulec zmianie. Najbardziej bulwersujący dla decydentów jest fakt, że powstał nowy portal informacyjny, na który nie mają wpływu. Informacje, które na nim mam zamiar zamieszczać, nie będą podlegać cenzurze ani urzędu gminy, ani rady gminy. Stąd może wynikać m.in. furia radnego Radosława Przestackiego, zarzucającego Obserwatorce I nieznajomość prawa. Pomimo, iż moje komentarze nie są opinią prawną, a mimo to spotykają się z takim zainteresowaniem, świadczyć może jednoznacznie, że moi przeciwnicy liczą się ze zdaniem Obserwatorki I. Zachęcam w związku z tym do odwiedzania mojego blogu i przedstawianie swoich problemów. W miarę możliwości i umiejętności będę starać się pomagać w ich rozwiązaniu.

W najbliższym czasie mam zamiar napisać nt. audytu przeprowadzonego w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz projektu uchwały zmieniającej Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Dopiewo.

Obserwatorka I (Pierwsza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz