niedziela, 8 kwietnia 2012

Witam Czytelników - i znowu forum Moje Dopiewo

Serdeczne życzenia wiosenno-świąteczne, radości w spokoju i zdrowiu składa

Obserwatorka I (Pierwsza)

Popieram działania Pana Jacka Szewczyka, dotyczące ukarania Rady Gminy Dopiewo za bezczynność, jednak nie złożyłam deklaracji osobiście pod petycją. O jej istnieniu dowiedziałam się 1 kwietnia br. Deklaracji, w moim imieniu, dokonał z pewnością BIEDAK INTELEKTUALNY. Jak to się stało BIEDAKU, że nie podpisałeś się również w imieniu mojej rodziny, znajomych i sąsiadów?


Bardzo dziękuję Czytelnikom za nadsyłaną korespondencję oraz materiały do dalszych tematów. Ciekawi jesteście Państwo skąd pomysły na tak różnorodną tematykę, a zarazem tak aktualną?
Wiele tematów dostarcza po prostu samo życie. Wiele rodzi się w trakcie zapoznawania z periodykami gminnymi lub po wglądzie w forum Moje Dopiewo.

Zauważam, że niektórzy uczestnicy forum Moje Dopiewo, bardzo uważnie czytają moje teksty i wykorzystują je później w swoich wypowiedziach. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ utwierdza mnie w przekonaniu, że mój wysiłek do czegoś się przydaje.

Niestety muszę zauważyć, że w wielu przypadkach dyskusja toczona na forum Moje Dopiewo, nie prowadzi do merytorycznych wniosków. Dotyczy to szczególnie opłaty za umieszczenie infrastruktury technicznej w pasie drogowym. Notorycznie mylona jest tu opłata naliczana przez zarządcę drogi z opłatą za założenie urządzenia, pobieraną przez gestora sieci. Na ten temat zamierzam wypowiedzieć się w osobnym artykule.

Obserwatorka I (Pierwsza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz